Gisteren heeft de eerste vergadering, van het seizoen 2015-2016, van de commissie Communicatie plaatsgevonden. De commissie bestaat op dit moment uit drie personen, te weten Cindy Gravendeel, Marcel van Loo en Hans van der Kooij.
Tijdens de vergadering hebben we gekeken naar de belangrijkste doelstellingen van de commissie; versterken clubgevoel en het snel kunnen vinden van relevante informatie. De plannen die we hebben zijn natuurlijk afhankelijk van hoe het beleid van onze vereniging zal veranderen (de bezoekers van de ALV weten daar al iets meer over), toch gaan we al wat ideeën in gang zetten om het clubgevoel een positieve boost te geven.
We gaan iedere maand een team in het zonnetje zetten als 'Het team van de Maand'. Dat kan ieder team zijn, van de E-tjes tot en met Dames en Heren 1. Alle teams zullen hier de komende tijd via de mail meer van horen. In aanloop naar deze mail kunnen jullie alvast wat doen; leuke verslagen van de wedstrijden in LISA plaatsen, zodat we allemaal kunnen meegenieten van de prestaties.
We willen graag van alle teams een teamfoto. Zie je geen kans die zelf te maken, stuur dan een berichtje aan communicatie@hcij.nl en wij zorgen voor een fotograaf voor één van de wedstrijden.
Ook willen we iedere maand een vrijwilliger in het zonnetje zetten. Er zijn ontzettend veel mensen die elke week bezig zijn om de club te laten draaien zodat er lekker gehockeyd kan worden. Ken je een vrijwilliger waarvan jij vindt dat hij of zij wat extra aandacht verdient, mail het aan communicatie@hcij.nl
Zoals jullie weten hebben wij een aantal kanalen tot onze beschikking die we kunnen gebruiken voor de communicatie binnen en buiten de club. Het belangrijkste kanaal is de website; "het officiële cluborgaan". Hier vind je alle informatie vanuit het bestuur of de KNHB die van belang is voor de club en haar leden. Alle informatie die op de website geplaatst wordt komt automatisch ook in de HCIJ app. In sommige gevallen kiezen we er voor om vanuit de app een zogenaamd pushbericht te sturen. We zullen dit niet te vaak doen want een pushbericht uit de app betekent dat er extra attentie nodig is.
Daarnaast hebben we een Facebook pagina met meer dan 900 likes. Deze is vooral bedoeld voor de leuke nieuwtjes en foto's. Geef ze door, we gaan graag voor de 1000 likes per oktober.
Wij hebben er zin in en kijken ernaar uit om onze ideeën samen met jullie te gaan activeren. We gaan er een mooi seizoen van maken! Je zult ons regelmatig langs de velden zien dus als je een vraag of een idee hebt, spreek ons gerust aan.